پرونده مسکن مهر پرند امسال بسته می‌شود

پرونده مسکن مهر پرند امسال بسته می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: پرونده مسکن مهر شهر پرند امسال بسته می‌شود و تنها 2 هزار واحدی که مشکل حقوقی دارند، باقی می‌مانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در برنامه شبکه خبر تصریح کرد: ساخت 90 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند هدف‌گذاری شده بود که از این تعداد 81 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و 9 هزار واحد هم باقی مانده است.

او ادامه داد: بیش از 3 هزار واحد مسکن مهر در پرند ساخته و آماده تحویل است اما متقاضیان اقدامی برای دریافت واحدها انجام نمی‌دهند و ما تاکنون اخطارهای زیادی به آنها داده‌ایم.

وطن خواهی بیان کرد: 360 پروژه در پرند وجود دارد و تمامی واحدها با امکانات و خدمات زیربنایی و زیرساختی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی در شهر جدید پرند در حال ساخت است که بزرگترین آن 20 هزار واحد است، افزود: یک پروژه چندین هزار واحدی به صورت کامل و یک جا تحویل داده نمی‌شود و این پروژه‌ها به صورت بلوک‌بندی در قالب 800 یا 1000 واحدی به متقاضیان تحویل داده می‌شود. ممکن است یک طرف خیابان تحویل داده شود و بلوک بعدی تحویل داده نشود.

او افزود: بر اساس قولی که به وزیر راه و شهرسازی دادیم، ساخت حدود 7 هزار واحد مسکن مهر امسال به اتمام می‌رسد و حدود 2 هزار واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده که به سبب مشکلات حقوقی بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند بیان کرد: شهر جدید پرند، پایتخت مسکن مهر است و ما تمام تلاش خود برای بسته شدن پرونده مسکن مهر در این شهر به کار گرفته‌ایم.

مطالعه بیشتر: معاملات مسکن در پرند نصف شد / قیمت خانه در پرند چند؟

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد