امیرمسعود عابدینی: استفاده از ادوات مشکی و مسی رنگ در این تیونینگ بسیار دیده میشود.
در نمای جلویی شاهد بیشتر شدن پهنای خودرو هستیم.با تغییراتی که در سپر رخ داده و همچنین اضافه شدن لیپ در قسمت پایینی،این بیشتر شدن پهنا به چشم میآید.
لازم نیست به این نکته اشاره کنیم که تقریبا تمام ادوات اضافه شده از جنس فیبرکربن هستند؛چون این سبک همیشگی منصوری است!
جزيیات مسی رنگ به شدت جذابیت این قسمت را بالا بردهاند.دو ورودی هوای جدید در گوشههای جلوپنجره ایجاد شده است.هوایی که از این قسمت وارد میشود،از خروجی هوایی که در کاپوت جدید آن قرار دارد،خارج میشود.
رینگهای جدید 22 اینچی در کنار جزيیات و کلیپرهای مسیرنگ در قسمت کناری خودنمایی میکنند.
دیفیوزر بزرگ به همراه دو اگزو دوبل و خروجی هوا در نمای عقبی SL 63 به کار رفتهاند.چراغهای پشتی کمی تیرهتر از نسخه استاندارد شدند.
نمای داخلی با تریم سفید و مشکی رنگ به همراه جزيیات مسی رنگ تغییر کرده است.لوگوی منصوری در جاهای مختلف این کابین دیده میشود.
جزيیات زیادی از مشخصات فنی این خودرو اعلام نشده است.احتمالا دو نوع پیشرانه با کد P720 و P850 برای این پروژه قابل سفارش باشد.این بدان معناست که منصوری AMG SL63 را به کمتر از 720 و 850 اسب بخار تنظیم کرده است.
در نسخه استاندارد،موتور 4.0 لیتری V8 تويین توربو، 577 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور تولید می کند.احتمالا شتاب 3.2 ثانیهای و حتی کمتر،از این خودرو به دست بیاید.
قیمت مرسدسبنز SL 63 منصوری هنوز به طور دقیق اعلام نشده است اما قطعا از قیمت 180 هزار دلاری نسخه استاندارد آن بیشتر است.
5858