دست‌پخت جدید منصوری/ یکی از قدرتمندترین مرسدس‌بنزهای تاریخ

دست‌پخت جدید منصوری/ یکی از قدرتمندترین مرسدس‌بنزهای تاریخ

خودرومرسدس‌بنز AMG GT63 S E-Performance به همان اندازه که اسمی طولانی دارد،قدرتمند است!حالا منصوری از این قدرت زیاد راضی نیست و در جدیدترین پروژه خود،قدرت این کوسه آلمانی را بیشتر کرده است.

امیرمسعود عابدینی:‌ تغییرات اعمال شده فقط روی پیشرانه صورت نگرفته و دستی هم روی ظاهر GT63 S E-Performance کشیده شده است.

رنگ سبز مات در کنار جزيیات کوچک زرد رنگ و انبوهی از قطعات فیبرکربنی،از جمله تغییرات ظاهری این مرسدس‌بنز محسوب می‌شود.

در نمای جلویی شاهد این هستیم که ورودی‌های هوای جدیدی در گوشه‌های جلوپنجره و قسمت پایینی سپر و روی کاپوت اضافه شده است.لیپ فیبرکربنی با جزيیات زرد رنگ در این قسمت دیده می‌شود.

شما را لحظاتی با دیدن پوزه‌ این کوسه آلمانی تنها می‌گذاریم!

رینگ‌های آلیاژی سبک که با نام Type Y.5 شناخته می‌شوند،با ابعاد 22 اینچی خود،نمای کناری را بسیار اسپرت‌تر کرده است.

نوشته‌ی منصوری در اجزای مختلف این خودرو دیده می‌شود.

در قسمت پشتی با بال بسیار بزرگی مواجهیم که در پروژه‌های دیگر منصوری این امر طبیعی است.دیفیوزر فوق اسپرت با دو اگزوز دوبل،به همراه خروجی‌های هوای فیبرکربنی،از تغییرات این قسمت به حساب می‌آیند.

در کابین این هیولای آلمانی با تریم فیبرکربن و اجزای زرد رنگ در صندلی‌ها و داشبورد و کفی خودرو روبه‌رو هستیم.

اما برویم سراغ اصل مطلب؛پیشرانه 4 لیتری V8 تويین‌توربو مرسدس این بار به جای 831 اسب‌بخار قدرت،880 اسب‌بخار قدرت و 1490 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

حداکثر سرعت این مرسدس‌بنز به 320 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.منصوری ادعا می کند که تغییرات گسترده ای در شاسی برای هندلینگ بهتر و حداکثر داینامیک به ترکیب اضافه شده است.

قیمت این پروژه منصوری هنوز مشخص نشده،اما قطعا باید انتظار داشت که از قیمت 210 هزار دلاری نسخه استاندارد GT63 S E-Performance بیشتر باشد!

5858

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد