برق واحدهای فولادی از امروز قطع شد

برق واحدهای فولادی از امروز قطع شد

یک تولیدکننده فولاد با اشاره به قطعی امروز برق تعدادی از واحدهای فولادی گفت: این موضوع اثرات بسیار بدی به واحدهای تولیدی فولاد وارد کرده و کسی هم پاسخگوی این زیانها نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز برق واحدهای فولادی قطع شد، چه کسی پاسخگوی زیان این صنعت است؟

آنطور که تسنیم گزارش داده، سازمان برق منطقه‌ای تهران در نامه‌ای فوری به تعدادی از شرکت‌های فولادی اعلام کرده است که برق آن‌ها را از ساعت 10 صبح امروز دوم بهمن قطع می‌کند.

براساس این نامه :

“پیرو نامه معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای تهران در خصوص رعایت سفف بار مصرفی اعلام شده، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند برق آن شرکت راس ساعت 10 صبح مورخ 2 بهمن ماه 1400 قطع خواهد شد”.

سید محمد احرامیان در همین ارتباط گفت: متاسفانه بدون اطلاع از امروز قطع برق برخی واحدهای تولیدی اجرایی شده هنوز دلایل آن را نمی‌دانیم و پاسخی هم به ما اعلام نکرده‌اند.

وی با اعلام اینکه قطعی برق امروز درحالی صورت گرفته که هنوز شرکت برق خسارت تعطیلی تابستان واحدهای فولادی پرداخت نکرده است، گفت: متاسفانه با وجود تعطیلی‌ها دولت هیچ حمایتی از واحدهای تولیدی انجام نداده و سررسید تعهدات و جرایم مالیاتی هر روز برای تولیدکنندگان مشکلات متعددی را بوجود آورده است.

این تولیدکننده فولاد تصریح کرد: به ما اعلام نشده که تعطیلی امروز تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما این موضوع اثرات بسیار بدی به واحدهای تولیدی فولاد وارد کرده و کسی هم پاسخگوی این زیان‌ها نیست.

مطالعه بیشتر: هشدار وزارت نیرو به مشترکان برق/ یارانه برق چه کسانی قطع می‌شود؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد