اگر سهام شستا دارید، بخوانید (5اردیبهشت) / افت سه درصدی شستا

اگر سهام شستا دارید، بخوانید (5اردیبهشت) / افت سه درصدی شستا

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس حدود سه درصد افت کرد و به عنوان چهارمین نماد تاثیرگذار بر افت شاخص کل شناخته شد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مانند روز گذشته سرخ پوشید و حدود سه درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده 1100تومان آغاز کرد. با این حال در نیمه دوم بازار داد و ستد‌ها در کمترین قیمت‌ها صورت گرفت و مانند روز گذشته منجر به صف فروش شد. این نماد بازار را با صف فروش چهار میلیونی ترک کرد. این نماد امروز به عنوان چهارمین نماد تاثیرگذار بر افت شاخص کل ثبت شد(1101واحد).

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 10,950ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود سه درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن 54میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 10,970ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود 59میلیارد تومان رسید. همچنین 36درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 64درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 50میلیون برگه سهم‌(94درصد) را افراد حقیقی و سه میلیون برگه سهم(6درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد