گازرسانی به 9 هزار روستا تا پایان دولت سیزدهم

گازرسانی به 9 هزار روستا تا پایان دولت سیزدهم

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه امسال گازرسانی به 3 هزار و 200 روستا در دستور کار...

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدجلال نورموسوی با بیان اینکه گازرسانی به 29 شهر در دستور است، اظهار کرد: با افزایش خطوط گاز در استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان، تعداد شهرهای در نوبت گازرسانی افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز 3 هزار و 200 روستا گازرسانی می‌شود، تاکید کرد: در دو سال آینده نیز 6 هزار روستای باقی‌مانده گازرسانی و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، گازرسانی روستایی در دولت سیزدهم تکمیل می‌شود.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه ممکن است در برخی سال‌ها تکالیف قانونی برای گازرسانی تغییر کند، تصریح کرد: برای مثال امسال سرانه گازرسانی به مناطق سخت‌گذر را افزایش دادند که این موضوع به تعداد روستاهای در نوبت گازرسانی افزوده شده است.

نورموسوی درباره تازه‌ترین وضع گازرسانی به چابهار نیز بیان کرد: بر اساس اعلام شرکت مهندسی و توسعه گاز، تزریق گاز به خطوط انتقال چابهار در سه ماهه سوم سال آغاز می‌شود و به تناسب آن بهره‌برداری از گازرسانی فاز یک چابهار انجام خواهد شد.

وی گفت: بعد از آن نیز به تناسب گاز تزریقی، فاز دوم که گازرسانی به کنارک و نیروگاه و روستاهای اطراف آن است، آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد