تحلیل تکنیکال و بنیادی همراه | سیگنال خرید صادر شد؟

تحلیل تکنیکال و بنیادی همراه | سیگنال خرید صادر شد؟

همراه اول از یک سال گذشته درون یک ساختار پیچیده اصلاحی بصورت WXY در حال افت بوده است. هدف اصلی اصلاح در فیبوی 0.38 بسط دو موج WX بر روی 1800 تومان قرار دارد که به نظر می‌رسد با توجه به فرض بالا حداقل اصلاح در بعد قیمتی به پایان رسیده است. روند قیمتی در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، همراه اول که در روز‌های اخیر معاملات کم نوسانی را سپری می‌کرد امروز نیز بر اساس همان رویه روز‌های پیش آغاز شد، اما در یک ساعت پایانی معاملات امروز به یکباره با رنچ مثبت همراه شد و به صف خرید رسید تا اینکه در نهایت با معامله کمی بیش از 6 میلیون برگه سهم و پایانی 2.9 درصد مثبت بسته شد.

تحلیل بنیادی همراه | درآمد فروش در حال رشد است
 

درآمد فروش همراه اول بصورت ماهانه با یک شیب نسبتا آرام، اما مستمر در حال رشد است و بالتبع سود هر سهم شرکت نیز با رشد همراه می‌شود. آخرین درآمد‌های فروش شرکت در دو ماه ابتدایی سال موید ادامه روند صعودی درآمد‌های شرکت است. این موضوع نشان از ثبات روند سود سازی شرکت را در آینده می‌دهد که نکته  بسیار با اهمیتی است و همراه را برای سرمایه گذاری بلند مدت جذاب می‌کند.

تحلیل تکنیکال همراه | سهم آماده صعود
 

همراه اول از یک سال گذشته درون یک ساختار پیچیده اصلاحی بصورت WXY در حال افت بوده است. هدف اصلی اصلاح در فیبوی 0.38 بسط دو موج WX بر روی 1800 تومان قرار دارد که به نظر می‌رسد با توجه به فرض بالا حداقل اصلاح در بعد قیمتی به پایان رسیده است و قیمت 1800 تومان برای سهم به عنوان کف قیمتی اصلاح در نظر گرفته می‌شود.
از طرفی دیگر با تثبیت قیمت در محدوده حمایتی 1800 تومان که به نظر می‌رسد تثبیت شده است، می‌شود انتظار داشت که قیمت در گام اول تا محدوده 2200 تومان و بعد از آن تا 2600 تومان نیز در گام دوم رشد کند. از این رو خرید سهم در این محدوده از نسبت ریسک به ریوارد جذابی برخوردار است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد