احراز دریافت رشوه توسط سرممیز یکی از ادارات کل امور مالیاتی تهران

احراز دریافت رشوه توسط سرممیز یکی از ادارات کل امور مالیاتی تهران

دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از احراز و کشف دریافت رشوه 7 هزار و 500 دلاری توسط سرممیز یکی از ادارات کل امور مالیاتی شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مالیاتی ایران، سید محسن خوانساریان با تاکید بر اینکه فساد اداری خطر قرمز نظام مالیاتی است، از احراز دریافت رشوه توسط سرممیز یکی از ادارات کل امور مالیاتی شهر تهران خبر داد.

دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با مفاسد اداری از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی است و سازمان امور مالیاتی کشور از تمام توان و ظرفیت خود برای ارتقای سلامت نظام اداری بهره می‌برد.

خوانساریان با اشاره به اینکه برخورد با مصادیق جرم و فساد اداری، جریانی مستمر در سازمان امور مالیاتی کشور است که با جدیت دنبال شده و بهنگام اطلاع‌رسانی عمومی می‌شود، اظهار کرد: با اطلاع قبلی دادستانی انتظامی مالیاتی و حضور مامورین دادستانی در محل تخلف، دریافت رشوه توسط سرممیز مالیاتی یکی از ادارات کل امور مالیاتی شهر تهران محرز شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام وصول شکایت یک مودی مبنی بر درخواست وجه من غیر حق توسط سرممیز شاغل در یکی از ادارات کل امور مالیاتی شهر تهران، موضوع توسط دادستانی انتظامی مالیاتی موردبررسی قرار گرفت و با حضور نامحسوس در محل مبادله مبلغ 7 هزار و 500 دلار در تاریخ 28 مرداد، تخلف دریافت رشوه محرز شد و هم‌اکنون در دست پیگیری و صدور حکم است

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد