احمد ستوده‌مهر مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین شد

احمد ستوده‌مهر مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین شد

طی حکمی از سوی امیرحسین نادری، مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین منصوب شد.

به گزارش بورس نیوز، روز یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 طی حکمی از سوی امیرحسین نادری مدیرعامل تاصیکو، احمد ستوده‌مهر به عنوان مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین منصوب شد.

مدیرعامل تاصیکو با اشاره به گستردگی نیروی انسانی در صدرتامین گفت: در مجموعه‌های بزرگ صنعتی، سایت‌ها و کارخانه‌ها استخدام افراد متفاوت از قسمت‌های ستادی و براساس نظام‌نامه‌ای مدون می‌باشد و این افراد سالیان طولانی در خدمت مجموعه می‌مانند که اهمیت موضوع در آن است که بتوان بهره‌برداری حداکثری از استعداد‌ها و توانمندی نیرو‌های درحال خدمت شود و باید بتوان در صورت شایستگی افراد، زمینه رشد و پیشرفت شغلی را برایشان فراهم کرد.

نایب ريیس هیات مدیره تاصیکو تاکید کرد علاوه بر نیرو‌های ستادی با توجه به تعداد بالای نیرو‌های مشغول در معادن، شرکت‌ها و کارخانه‌ها، راهبری کل ساختار‌های شرکت‌های زیرمجموعه را از مدیریت سرمایه انسانی انتظار داریم و تلاش داریم در تمدن صنعتی که در منطقه درحال شکل‌گیری است سهم داشته باشیم و باید بتوانیم با مدیریت صحیح برای سرمایه انسانی بگونه‌ای عمل کنیم که این سرمایه‌ها با افتخار و علاقه در مجموعه‌ها کار کنند.

نادری افزود: کانون‌های ارزیابی ابزار بسیار خوبی است که امیدوارم در جهت توسعه منابع انسانی و آموزش، این امر به نحو احسن انجام شود و محیط کار بستر مناسبی برای شکوفایی استعداد‌ها و پیشرفت نیرو‌های انسانی باشد.

ستوده‌مهر متولد 1356، دارای فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از موسسه عالی کار و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد منابع انسانی از دانشگاه تهران است که سابقه مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی هلدینگ انرژی شستا، مدیر سرمایه‌گذاری و اقتصادی گروه توسعه ملی و مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه موسسه رفاه کارکنان همراه اول را در کارنامه کاری خود دارد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد