شاخص کل منفی، شاخص هم‌وزن مثبت! / خودروسازان مورد توجه بازار

شاخص کل منفی، شاخص هم‌وزن مثبت! / خودروسازان مورد توجه بازار

شروع معاملات امروز بازار سهام روند نزولی سهم‌های بزرگ و معاملات مثبت سهم‌های کوچک همراه شد، اما ادامه روند معاملات شاخص‌سازان مثبت می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، شروع معاملات امروز بازار سهام با روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز همراه بود اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازار سهام امروز روندی متعادل دارد و احتمالا در ادامه روند معاملات از رنج منفی به مثبت حرکت کند.

نزول جزيی شاخص‌رکل در حالیست که شاخص هم‌وزن روندی مثبت دارد و این موضوع نشان از روند صعودی نمادهای کوچک بر خلاف نمادهای بزرگ است.

یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز دلیل روند نزولی بازار سهام را نبود پول در بازار دانست و گفت: شاخص کل نتوانست مقاومت محدوده یک میلیون و 260 هزار واحد را بشکند و به همین دلیل احتمال می‌رود بورس وضعیتی نزولی پیش بگیرد. همچنین اولین و اصلی‌ترین دلیل ریزش بورس این است که پول در بازار کم است.

نمادهای خودرویی مورد توجه بازار سهام هستند و احتمالا در ادامه معاملات بازار سهام این نمادها روندی صعودی داشته باشند.

شاخص به محدود یک میلیون و 200 هزار واحد رسیده است و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند شاخص کل کانال یک میلیون و 200 هزار واحد را در جریان معاملات امروز بازار سهام از دست خواهد داشت.

پذیره‌نویسی نماد کزغال از ساعت 9:30 لغایت ساعت 12:30 می‌باشد و همچنین دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ 19،500 ریال تا مبلغ 20،500 ریال می‌باشد.

نمادهای پالایشی در جریان معاملات امروز بازار سهام روندی نزولی دارند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد