بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(22آبان) / هفته جدید با خروج پول 370میلیاردی آغاز شد

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(22آبان) / هفته جدید با خروج پول 370میلیاردی آغاز شد

افراد حقیقی امروز 370میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام پالایش نفت...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود 370میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و 100میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 20درصد یعنی 810میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 9درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» و «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «بپاس» و «شبندر» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «نوری»، «شنفت» و «شپدیس» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت پالایش نفت اصفهان معادل 41میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پتروشیمی نوری با برتری 16میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 34نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 100نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 110میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 430میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد