افزایش 15درصدی خرید نقره در یک سال اخیر

افزایش 15درصدی خرید نقره در یک سال اخیر

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در طول یک سال گذشته با توجه به افزایش نرخ طلا، تقاضا برای خرید نقره تا 15 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری ایلنا: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در طول یک سال گذشته با توجه به افزایش نرخ طلا، تقاضا برای خرید نقره تا 15 درصد افزایش یافت.

محمد کشتی‌آرای درباره آخرین وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: با نوسانات بسیار جزیی در بازار سکه و طلا مواجه هستیم که با توجه به نوسانات نرخ ارز این نوسان قیمتی در بازار طلا طبیعی است.

وی با اشاره به افزایش نرخ انس طلا و نرخ ارز در یک روز گذشته گفت: این دو عامل باعث افزایش قیمت جزیی طلا و سکه شده اما در مجموع در دوره ثبات نسبی قیمت‌ها هستیم.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره افزایش تقاضا برای نقره ادامه داد: در یک سال گذشته با توجه به بالا رفتن قیمت طلا شاهد افزایش 15 درصدی تقاضای خرید نقره بودیم. البته همواره تقاضا برای خرید ظروف نقره و آینده شمدان نقره وجود داشته است.

وی تاکید کرد: امسال بعید می‌رسد در آستانه ایام نوروز تقاضایی برای خرید سکه و طلا داشته باشیم و مردم ترجیح می‌دهند از کارت‌های هدیه استفاده کنند.

کشتی‌آرای با اشاره به آخرین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه گفت: امروز قیمت هر انس طلا هزار و 811 دلار، قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 800 هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید 11 میلیون و 200 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه 4 میلیون و 50 هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 76 هزار تومان است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد