معرفی بهترین ماوس‌های مخصوص بازی / عکس

معرفی بهترین ماوس‌های مخصوص بازی / عکس

فناوری فرقی نمی‌کند بازی‌های سنگین و پرحجم باشد یا آماده‌سازی پروژه‌هایی که نیازمند دقت بالایی هستند، در همه این موارد به ماوسی نیاز دارید که با سرعت شما مطابقت داشته باشد و دقت لازم را ارايه دهد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نقش ماوس برای گیمیرها بسیار تعیین‌کننده است چرا که ماوس از نظر سرعت و دقت نقش به سزایی در کارشان ایفا می‌کند. یک ماوس گیمینگ عالی برای برای استفاده طولانی مدت ساخته شده است و ارگونومی عالی و ویژگی‌های تخصصی را برای بازی‌های پر بازیگر شما ارايه می‌کند.

چه آنها را به صورت سیمی یا بی سیم، سبک یا سنگین، یا مملو از دکمه های قابل برنامه ریزی ترجیح می دهید، همیشه یک ماوس عالی برای شما وجود دارد.

در ادامه چند موس بازی مطرح در این عرضه را معرفی می‌کنیم.

Razer DeathAdder V3 Pro
خصوصیات : ارگونومی باورنکردنی ، دکمه های کناری بزرگ به راحتی فشار داده می شوند ، ساختار محکم و سبک ، عمر باتری طولانی

DeathAdder V3 Pro مانند نسل قبلی خود برای کسانی که دست های متوسط تا بزرگ دارند ایده آل است. فقط به دلیل انحنای ظریفی که برای انگشت شست شما ایجاد می کند، برای بازیکنان راست دست است. ارگونومی تقریبا عالی برای کف دست، انگشتان و مچ دست ارايه می‌کند. چرخ اسکرول لمسی حس بسیار خوبی دارد و بسیار دقیق است. V3 Pro تنها 63 گرم وزن دارد که آن را در رده بسیار سبک وزن قرار می دهد . کیفیت ساخت آن بدون نقطه ضعف است. روکش مات در برابر لک شدن انگشتان مقاوم است، چه مدل سفید یا مشکی را انتخاب کنید. V3 Pro می تواند تا 90 ساعت با شارژ کامل کار کند و از طریق فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتزی Razer HyperSpeed یا از طریق USB-C متصل می شود.

Corsair Katar Pro Wireless
خصوصیات : قیمت بسیار مقرون به صرفه ، کنترل های آسان برای استفاده ، عمر باتری طولانی ارايه شده توسط باتری AA

ماوس گیمینگ Corsair Katar Pro Wireless تقریبا تا جایی که می تواند ساده شده است. فرم جمع و جور آن برای نگه داشتن در مدت زمان طولانی احساس خوبی دارد و تعداد محدود دکمه های آن کار را برای بازیکن سخت نمی‌کند . این ماوس که با یک باتری AA کار می کند که در واقع غیر قابل تعویض هستند . اگرچه ممکن است ناخوشایند به نظر برسد، اما تا 135 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

SteelSeries Aerox 5
خصوصیات : عمر باتری 180 ساعت ، چراغ های RGB شیک ، 9 دکمه قابل برنامه ریزی

این مدل ماوس عمر باتری طولانی و طراحی سبک وزنی را ارايه می دهد که کنترل آن را در طول مدت و در حین بازی آسان می کند. کمی سنگین تر از مدل های قبلی خود است اما برای ماوس‌هایی با این تعداد دکمه قابل برنامه‌ریزی همچنان سبک وزن است . شما میتوانید نقش هر دکمه را خودتان تعیین کنید . همچنین اتصال بسیار راحتی با استفاده از بلوتوث دارد . این ماوس چند ویژگی دیگر نیز دارد از جمله ضد آب بودن و شارژ سریع که تنها پس از 15 دقیقه 40 ساعت گیم پلی را برای شما به ارمغان می آورد.

5858

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد