کاهش قیمت سیب‌زمینی و گوجه‌فرنگی

کاهش قیمت سیب‌زمینی و گوجه‌فرنگی

ريیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت گوجه فرنگی، سیب زمینی، انبه و موز خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: ريیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت گوجه فرنگی، سیب زمینی، انبه و موز خبر داد.

مصطفی دارایی نژاد با بیان اینکه قیمت گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه و تره بار هزارتومان کاهش یافته است، اظهار کرد: ورود گوجه فرنگی های لار و کازرون به بازار باعث کاهش قیمت این محصول شده و در حال حاضر نیز قیمت گوجه فرنگی درجه یک به صورت عمده در میدان مرکزی از 6000تومان به 5000تومان رسیده است.

وی ادامه داد: سیب زمینی گرگانی و سیب زمینی درجه یک اصفهان هم امروز هزارتومان در بازار افت قیمت داشتند؛ به طوری که سیب زمینی گرگانی با قیمت 3500تا 4000تومان و سیب زمینی اصفهان نیز با قیمت 5000تومان به صورت عمده در میدان مرکزی فروخته شد.

ريیس اتحادیه بارفروشان اضافه کرد:هفته آینده هم در این دو محصول مجددا کیلویی هزارتومان افت قیمت خواهیم داشت؛ زیرا بار زیاد و با کیفیتیوارد بازار شده است.

دارایی نژاد در ادامه به کاهش قیمت موز و انبه نیز اشاره کرد و گفت:50کانتینر انبه دیروز وارد کشور شد و 150کانتینر دیگر نیز در راه است که پس از ورود به مرز ترخیص خواهند شد. بنابراین قیمت انبه که در میدان مرکزی کیلویی 40 تا 45 تومان است امشب به 35 تا 37هزارتومان خواهد رسید و قیمت آن قطعا شکسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: قیمت انبه داخلی نیز 35 هزارتومان است و میناب و سیستان و بلوچستان تامین کننده انبه کشور هستند. قیمت انبه داخلی در میدان مرکزی در هفته آینده کاهشی و به 30هزارتومان خواهد رسید.

ريیس اتحادیه بار فروشان افزود: موز کارتن کوچک هندی کیلویی 20هزارتومان و موز کارتن بزرگ نیز به صورت عمده در میدان کیلویی 21 هزارتومان است. همچنین حدود 6000 تن موز وارد کشور شده و 150کانتینر هم در راه است و قیمت موز در هفته آینده کاهشی خواهد بود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد