اختلال در کارگزاری مفید باز هم روی اعصاب کاربران!

اختلال در کارگزاری مفید باز هم روی اعصاب کاربران!

تاکنون چندین مرتبه کارگزاری مفید با اختلالاتی مواجه شده است و امروز 13 اسفند 99 نیز یک بار دیگر معاملات آنلاین این کارگزاری با مشکلاتی مواجه شده است.

به گزارش نبض بورس، کارگزاری مفید از جمله کارگزاری‌هایی است که به دلیل تبلیغات گسترده توانسته است کاربران و سهامداران زیادی را جذب خود کند، اما سامانه‌های آنلاین این کارگزاری هر از چند گاهی با مشکلاتی رو به رو می‌شود که اصلا قابل توجیه نیست.  

بار‌ها سایت نبض بورس به این اختلالات موجود در کارگزاری‌ها از جمله کارگزاری مفید پرداخته است، اما هر بار بعد از رفع سطحی مشکل پیگیری جدی جهت عدم تکرار آن مشکل انجام نشده است.

  • شاهکاری دیگر از کارگزاری مفید، قیمت سر به سر را حدس بزنید!
  • شاهکاری دیگر از کارگزاری مفید/چرا مانده سهامداران مفید منفی است؟
  • دوباره اختلال در کارگزاری مفید، در روز خوب بورس مانده حساب ها پرید!

امروز 13 اسفند 99 باز هم کارگزاری مفید با اختلالاتی مواجه شد و بر روی اعصاب کاربران رفت. کانال مجازی این کارگزاری طی پیامی اعلام کرد:

به اطلاع کاربران محترم می‌رساند دسترسی به سامانه‌های معاملات آنلاین مفید با اختلالی مواجه شده اند که به زودی مرتفع می‌گردد.

اختلال در این کارگزاری نه تنها کاربران بلکه کل بازار را تحت تاثیر قرار داده است چرا که این کارگزاری به تنهایی بالغ بر 70 درصد معاملات آنلاین رو در بورس تهران داراست و در روزی که تقاضا در بازار باید شکل می‌گرفت با اختلال این کارگزاری عملا این تقاضا ایجاد نشد.

 
نظر شما درباره اختلال سامانه معاملاتی کارگزاری ها چیست؟ آیا این اختلالات شما را هم با ضررهایی مواجه کرده است؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد