نقطه ورود مناسب به وخارزم کجاست؟

نقطه ورود مناسب به وخارزم کجاست؟

وخارزم در روز چهارشنبه 11 فروردین 1400 در آغاز خوب شروع کرد، ولی بلافاصله با توجه به فشار فروش بالای فروشندگان که به دنبال سیو سود در پی رشد اخیر سهم بودند منفی شد و به صف فروش نشست. روند قیمتی وخارزم در روز‌های آینده بورس چگونه است؟

به گزارش نبض بورس، وخارزم در روز چهارشنبه 11 فروردین 1400 در آغاز خوب شروع کرد، ولی بلافاصله با توجه به فشار فروش بالای فروشندگان که به دنبال سیو سود در پی رشد اخیر سهم بودند منفی شد و به صف فروش نشست و با اینکه طی بازار چندین بار صف فروش آن جمع شد، اما نهایتا با معامله 34.6 میلیون برگه سهم و پایانی 1.8 درصد منفی و اندکی صف فروش بسته شد.

پیش بینی روند قیمتی وخارزم در روز‌های آینده بورس
 

وخارزم در چند وقت اخیر معاملات نوسانی داشته است و این بار با رسیدن RSI به خط روند نزولی خود در میان مدت فعلا منفی شده است و منتظر این است تا شاید در روز‌های آتی از سد این روند نزولی عبور کند. اگر این اتفاق بیافتد می‌توان انتظار داشت که قیمت نیز از روند نزولی حداقل در کوتاه مدت خود خارج شود و تا محدوده فیبوی 0.23 اصلاح اخیر در 715 تومان رشد کند. از طرفی دیگر محدوده مناسب خرید سهم در حوالی کف یکی دو ماه پیش خود در 540 تومان قرار دارد. البته باید توجه داشت که حد ضرر سهم در 500 تومان قرار دارد.
پس می‌شود نتیجه گرفت که خرید سهم حوالی محدوده ذکر شده و در نظر گرفتن حد ضرر سهم در 500 تومان از نسبت R/R مناسبی برخوردار باشد.

 
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد