سهامداران بخوانند/ 5 خبر مهم برای بورس امروز

سهامداران بخوانند/ 5 خبر مهم برای بورس امروز

بازار سهام در حالی دومین هفته از بهمن را شروع می‌کند که شاخص کل چهارشنبه گذشته رشد داشت. بورس امروز تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام در حالی دومین هفته از بهمن را شروع می‌کند که شاخص کل چهارشنبه گذشته رشد داشت. بورس امروز تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است؟

اولیانوف، نماینده روسیه در وین در توییتی نوشت: مشارکت‌کنندگان در مذاکرات وین بر سر برجام وقفه‌ای نه چندان طولانی در مذاکرات می‌اندازند تا جهت رایزنی به پایتخت‌های‌شان بازگردند. مذاکرات به سطح پیشرفته‌ای رسیده است که نیازمند تصمیمات سیاسی می‌باشد. انتظار می‌رود که ادامه دور هشتم هفته‌ آینده ازسرگرفته شود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران، گفت: با چراغ سبز غربی‌ها، این اتفاق از طریق کانال چین به جای کانال اینستکس اروپا، بدون اینکه رسانه ای شود، در حال انجام است؛ یعنی فروش نفت ایران و بازگشت پول آن به کشور، به راحتی صورت می‌گیرد.

علیزاده در خصوص روند مذاکرات وین، اظهار کرد: طرفین مذاکره در به نتیجه رساندن مذاکرات، منفعتی دارند بنابراین به جد آن را دنبال می‌کنند ولی اینکه این توافق در آینده نزدیک منجر به نتیجه خواهد شد یا نه باید گفت که بر سر موضوعات فنی، توافق کاملی وجود ندارد و مباحث فنی بزرگترین مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات است که فعلا خبرهای خوبی از حل این موانع به گوش نمی رسد. (شفقنا)

فروزان‌فرد، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران به مشکلات و چالش‌های عرضه ارز 4200 تومانی اشاره کرد و گفت: ارز 4200 تومانی، منبع توزیع رانت بوده است، از همان ابتدا مشخص بود که بوروکراسی دولتی، امکان توزیع دقیق و بدون فساد این نوع ارز را ندارد. (ایرنا)

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکلی برای تولید نفت وجود ندارد و بر اساس تعهد و ماموریت، شرکت ملی نفت ایران باید تا پایان اسفندماه، تولید نفت را به‌میزان پیش از تحریم‌ها برساند. (ایسنا)

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد