ذوب آهن عزم صعود را در آذر محکم بست

ذوب آهن عزم صعود را در آذر محکم بست

ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا درآمدی بیش از 584 میلیارد تومان را بدست آورد.

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، ذوب‌آهن در آذرماه کوره‌های خود را دوباره سرخ کرد تا بتواند از معاملات بورس‌کالا درآمدزایی مناسبی را داشته باشد و طبق آمار‌های هفتگی که از این شرکت بیرون آمده، رشد 259 میلیارد تومانی درآمدزایی را می‌توانیم در این هفته از این شرکت تماشا کنیم.

ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا درآمدی بیش از 584 میلیارد تومان را بدست آورد.

ریل بازگشت

ذوب‌آهن اصفهان در هفته منتهی به 5 آذرماه در ابتدا با حجم عرضه 240 تن ریل مشاهده می‌شود که مشتریان تمام این عرضه را از کف انبار‌ها جارو کردند تا شرکت بتواند درآمدزایی در حدود 7 میلیارد و 440 میلیون تومان را بدست آورد.

میلگرد 14 تا 20-A3

ذوب‌آهن با عرضه 2 هزار و 500 تنی این نوع میلگرد گام به رینگ معاملات بازارسرمایه گذاشت و با سفارش‌های 6,2 هزارتنی مواجه شد اما؛ در نهایت تمام عرضه‌ها به فروش رسید و درآمد 35 میلیارد و 872 میلیون تومان درآمد را ثبت کرد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به 8 نوبت عرضه این شرکت به میزان 9 هزار و 16 تن عرضه اشاره داشت که استقبال مشتریان از این کالا بیش از 10 هزارتن از عرضه‌ها بود و در نهایت مقابل این کالا، درآمدزایی 106 میلیارد و 58 میلیون تومانی به ثبت رسیده است.

سبد میلگرد مخلوط

بر پایه این گزارش، ذوب آهن در ادامه عرضه‌ها 5 هزار و 250 تن سبد میلگرد مخلوط را به بورس کالا آورد اما؛ تمام عرضه‌ها را به فروش ختم نکرد بلکه مقابل بخش معاملات این بخش می‌توان رقم 4 هزار و 900 تن معامله را مشاهده کرد؛ درآمد ذوب آهن از این بخش در حدود 69 میلیارد و 960 میلیون تومان بود.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش کاملا برخلاف هفته گذشته عمل کرد چراکه از حجم معامله بالایی این سبدمیلگردی برخوردار نبود و تنها 450 تن از مجموع 3 هزارتن عرضه‌ها به فروش رسید؛ میزان درآمدزایی ذوب با توجه به معاملات این بخش تنها 6 میلیارد و 975 میلیون تومان بود و خبری از فروش بالا در این بخش نیست.

سبد میلگرد ساده صنعتی

بر اساس این گزارش، می‌توان در پایان گزارش هفتگی این کالا به «سبد میلگرد ساده صنعتی» اشاره داشت که مهمان جدیدی برای سبدکالایی این شرکت بود؛ ذوب با 4 نوبت عرضه 10 هزارتنی از این محصول رونمایی کرد، اما؛ تنها دو نوبت معامله در این بخش به ثبت رسیده است.

ذوب آهن با معامله 20 هزارتنی این کالا توانسته 357 میلیارد و 700 میلیون تومان درآمد را عاید بخش فروش خود کند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد