راه‌اندازی نخستین مرکز تماس 24 ساعته بورس ایران

راه‌اندازی نخستین مرکز تماس 24 ساعته بورس ایران

پاسخگویی مناسب به مشتریان جزو مهم‌ترین امتیازات هر مجموعه‌ای است و با خبر شدیم کارگزاری فارابی با بیش از یک میلیون مشتری در سراسر کشور، سرویس پاسخگویی تلفنی 24 ساعته به مشتریان خود را راه‌اندازی کرده است. به همین بهانه خبرنگار بورس‌نیوز گفتگویی با سید احسان طباطبایی مدیر معاملات آنلاین کارگزاری فارابی انجام داده که ماحصل این گفتگو را می‌خوانید.
پاسخگویی مناسب به مشتریان جزو مهم‌ترین امتیازات هر مجموعه‌ای است و با خبر شدیم کارگزاری فارابی با بیش از یک میلیون مشتری در سراسر کشور، سرویس پاسخگویی تلفنی 24 ساعته به مشتریان خود را راه‌اندازی کرده است. به همین بهانه خبرنگار بورس‌نیوز گفتگویی با سید احسان طباطبایی مدیر معاملات آنلاین کارگزاری فارابی انجام داده که ماحصل این گفتگو را می‌خوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد