فارس من|انتقاد مشتریان از ایران خودرو برای تاخیر در تحویل خودرو

فارس من|انتقاد مشتریان از ایران خودرو برای تاخیر در تحویل خودرو

کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی نسبت به تاخیر در تحویل یک مدل خودرو، توسط این خودروساز انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «درخواست تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی ایران خودرو» عنوان کردند که متاسفانه بعد از یک سال انتظار برای تحویل خودروی ثبت نامی در ایران خودرو (دنا پلاس توربور اتومات) و در حالی که در قرارداد به صراحت قید شده بود تحول حداکثر یک ساله، اما هنوز این خودروساز هیچ اقدامی درخصوص تحویل این خودرو به مشتریان انجام نداده است و ما کماکان منتشر تحویل خودروهای ثبت نامی هستیم.

به گزارش فارس این در حالی است که مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در اواخر هفته گذشته در مشهد و در جمع خبرنگاران عنوان کرد که ایران خودرو هیچ تاخیری در تحویل خودرو ندارد.

وی افزود: ایران خودرو در 7 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 هزار خودرو بیشتر تحویل مشتریان داده است و در حال حاضر نیز نزدیک 50 هزار خودرو در هر ماه تولید می شود.

خطیبی با بیان اینکه سال گذشته در همین زمان ایران خودرو در تحول 35 هزار دستگاه خودرو تاخیر داشت، افزود: اما اکنون تحویل خودروها به موقع انجام می شود.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه در سال جاری این شرکت باید 300 هزار خودرو بیش از سال گذشته تولید کند، گفت: اما میزان تعهداتش در تولید 60 هزار دستگاه کمتر از سال گذشته است.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد