زمان آغاز احتمالی فروش بلیت جام جهانی قطر مشخص شد

زمان آغاز احتمالی فروش بلیت جام جهانی قطر مشخص شد

اقتصاد کلانريیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فروش بلیت دوحه برای بازه زمانی جام جهانی از اواسط آبان ماه شروع می‌شود

محمد محمدی‌بخش، ريیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره زمان آغاز فروش بلیت‌های دوحه برای جام جهانی اظهارکرد: طبق مذاکرات انجام شده، احتمالا فروش بلیت‌های دوحه برای شرکت در رویداد جام جهانی از هفته دوم آبان‌ها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بلیت دوحه در بازه زمانی جام جهانی گفت: هیچ محدودیتی برای برقراری پروازها در این بازه زمانی نداریم اما نگران محدودیت بلیت‌های استادیومی و فرآیند دریافت ویزای قطر هستیم که باعث محدودیت سفر به دوحه در این بازه زمانی شود وگرنه برای پاسخ تقاضای ایجاد شده محدودیتی در عرضه نخواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ظرفیت آنقدری نیست که بلیت فروشی از مهرماه آغاز شود، ادامه داد: از مهر ماه تعداد پرواز ایران - قطر را برای تجار و بازرگانان افزایش می‌دهیم. طبق توافق بین دو کشور امکان انجام 72 پرواز در هفته به طور مساوی بین ایرلاین‌های دو کشور وجود دارد که در بهترین حالت 40 پرواز از این تعداد پروازهای توافق شده در هفته برقرار شده که در ایام پیک به 72 پرواز در هفته خواهد رسید.

محمدی‌بخش تاکید کرد: البته توافق مکتوب با طرف قطری انجام شده که در صورت افزایش تقاضا تعداد پرواز از 72 پرواز در هفته هم بیشتر شود.

وی درباره قیمت‌گذاری بلیت‌های دوحه در این بازه زمانی اظهارکرد: بلیت‌ مسیرهای خارجی تابع نرخ مصوب نیستند اما برای مدیریت نرخ بلیت برنامه این است که پروازها از کیش انجام شود تا بخشی از مسیر با نرخ مصوب پروازهای داخلی انجام شود البته پروازهای مستقیم به دوحه از تهران و سایر مراکز استان‌ها هم خواهیم داشت اما همانطور که گفته شد برنامه این است که عمده پروازها از کیش به دوحه و بالعکس انجام شود.

وی تاکید کرد: همچنین طبق مذاکرات انجام شده هیچ محدودیتی برای انجام پروازی نخواهیم داشت.

ريیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که کدام ایرلاین‌های داخلی پرواز به دوحه را انجام خواهد داد، گفت: هر ایرلاینی که مجوزهای لازم و شرایط انجام پروازهای بین‌المللی را داشته باشد امکان فعالیت در این مسیر را خواهد داشت البته ایرلاین‌ها برای فعالیت در این مسیر باید استانداردهای تعیین شده فرودگاه دوحه را هم داشته باشند.

بیشتر بخوانید:
  • هشدار به انگلیس نسبت به قدرت تیم ملی ایران با کی‌روش/عکس
  • جزيیات جدید از رصد شاگردان کی‌روش توسط کادرفنی انگلیس

271 46

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد