دوج کوین تا کجا رشد خواهد کرد؟

دوج کوین تا کجا رشد خواهد کرد؟

دوج کوین طی 24 ساعت گذشته برخلاف سایر ارز‌های دیجیتالی روند رو به رشدی را تجربه کرده و بیش از 50 درصد قیمت آن رشد کرده است. این ارز دیجیتال با تويیت‌های ایلان ماسک و حمایت او تا کجا رشد خواهد کرد؟

به گزارش نبض بورس، بازار ارز‌های دیجیتال طی 24 ساعت گذشته سرخ پوش بوده است و اکثر رمز ارز‌ها با افت قیمت مواجه شده اند. در این بین دوج کوین که از حمایت ایلان ماسک برخوردار است و چندی پیش توسط وی دوج فادر نامگذاری شد روند متفاوتی را طی 24 ساعت گذشته طی کرده است.

 

همان گونه که از نقشه بازار ارز‌های دیجیتالی مشخص است دوج کوین طی 24 ساعت گذشته با 51 درصد رشد قیمت به بیش از 0.6 دلار رسید به چهارمین ارز دیجیتالی بزرگ جهان تبدیل شد.  

این رشد قیمت دوج کوین در حالی رخ داد که ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت هوافضای اسپیس ایکس، تایید کرد که در برنامه مشهور SNL شنبه‌شب آینده، یک بخش کمدی درباره دوج کوین (DOGE) پخش خواهد شد.

ماسک در حساب توییتری خود از 54 میلیون دنبال‌کننده پرسید که این برنامه چه بخش‌هایی داشته باشد. سیلی از درخواست‌ها به‌سرعت سرازیر شد، اما یک درخواست از میان آن‌ها سر برآورد: دوج کوین.

سپس ماسک در پاسخ به این درخواست‌کننده که گفته بود «درباره دوج فادر صحبت کن»، پاسخ داد: «قطعا».

به نظر می‌رسد که دوج فادر یا همان دوج کوین خیز برداشته است تا قیمت خود را به یک دلار برساند و حالا معامله گران دوج کوین که به ارتش دوج کوین شهرت دارند امیدوارند که این ارز دیجیتال با حمایت‌های ایلان ماسک به راحتی خود را به یک دلار برساند. به نظر می‌رسد که فعلا قیمت یک دلار برای دوج کوین با حمایت‌های ایلان ماسک دور از دسترس نیست. البته اشاره به این نکته ضروری است که بازار ارز‌های دیجیتالی ریسک بالایی دارد و ممکن است همان گونه که رشد قیمت 50 درصدی را در یک روز تجربه می‌کند، همان گونه هم ریزش داشته باشد.  

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد