عملکرد پالایشی ها زیر ذره بین / تلاش پالایشی ها برای سبزپوشی بی ثمر نماند

عملکرد پالایشی ها زیر ذره بین / تلاش پالایشی ها برای سبزپوشی بی ثمر نماند

پرچمداران پالایشی با بازگشت به مدار صعودی با رشد همراه شدند و کام سهامداران خود را شیرین کردند.

برای دنبال کردن اخبار «پالایشی‌ها» اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، پرچمداران پالایشی یعنی «شتران»، «شبریز» و «شپنا» با ثبت رشد به روند صعودی بازگشتند.

شتران

شرکت پالایش نفت تهران، در معاملات امروز با ثبت رشد سه درصدی سبزپوش شد. شرکت پالایش نفت تهران با جا به جایی بیش از 141میلیون برگه سهم، میان سهامداران دست به دست شد.

شتران در آخرین معاملات خود با رشد چهار درصدی قیمت 9,880ریال را ثبت کرد. همچنین این سهم ارزش معاملات حدود 140میلیارد تومانی برای خود رقم زد و با ثبت قیمت 9,800ریال به اسقبال روز آینده رفت.

شبریز

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تبریز با رشد دو و نیم درصدی مواجه شد. این نماد بورسی در آخرین معامله خود با رشد حدود سه درصدی قیمت 32,550ریال را ثبت کرد و به استقبال روز آینده رفت.

شپنا

شرکت پالایش نفت اصفهان، در معاملات امروز با ثبت رشد 0.08درصدی در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. شپنا با جا به جایی بیش از 137میلیون برگه سهم، میان حقیقی‌ها دست به دست شد.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 12,930ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 137میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,830ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم 180میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 95درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر،  96درصد از سهام شپنا را اشخاص حقیقی و چهار درصد را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد