رنج معاملات منفی برای فملی

رنج معاملات منفی برای فملی

فملی امروز با افت دو درصدی قیمت 14,220ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به بیش از 195میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت حدود دو درصدی قیمت 14,220ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد 14,640ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 195میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 14,220ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی حقیقی‌ها هفت میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 13هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون و 800هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 14هزار واحد و حقوقی‌ها یکمیلیون و 120هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از  رقم 285میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 79درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و 21درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از 158میلیون برگه سهم (81درصد) را اشخاص حقیقی و 37میلیون برگه سهم (19درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فملی امروز با ثبت افت دو درصدی مجددا به مدار نزولی برگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد