قیمت گوشی موبایل امروز 25 آبان / انتشار اندروید 12 برای گلکسی S21

قیمت گوشی موبایل امروز 25 آبان / انتشار اندروید 12 برای گلکسی S21

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز، سه‌شنبه 25 آبان 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

انتشار اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4

سامسونگ رسما اعلام کرد که انتشار آپدیت اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4 را از دیروز برای گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا آغاز می‌کند.

سامسونگ سرانجام امروز انتشار نسخه نهایی و پایدار One UI 4 برای محصولات خود را آغاز کرد. اگر اخبار اندروید 12 را دنبال کرده باشید می‌دانید که مهم‌ترین تغییر در این نسخه استفاده از سبک طراحی جدید «متریال یو» است.

سیستم عامل حالا رنگ بیشتری دارد و عناصر رابط کاربری را بر اساس تم رنگی تصویر والپیپر تغییر می‌دهد. ویجت‌ها هم در اندروید 12 دوباره طراحی شده‌اند تا شکل و شمایل جدیدی داشته باشند.

وعده سامسونگ در مورد رابط کاربری جدید

آپدیت One UI 4 در حال حاضر محدود به سری گلکسی S21 است، اما سامسونگ وعده داده که رابط کاربری جدیدش را به‌زودی برای دستگاه‌های بیشتری از سری گلکسی S، گلکسی نوت، گلکسی A، محصولات تاشو و تبلت‌ها منتشر کند. متاسفانه فعلا زمان‌بندی دقیقی به‌صورت رسمی برای انتشار اندروید 12 برای سایر محصولات سامسونگ در دسترس نیست.

با این حال، دیروز اطلاعیه‌ای در اپلیکیشن Samsung Members کره جنوبی منتشر و به فاصله کوتاهی حذف شد که مدعی بود گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی زد فولد 3، سری گلکسی S20، سری گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G در ماه دسامبر به One UI 4 مجهز می‌شوند.

دستگاه‌های تاشوی قدیمی‌تر، سری گلکسی نوت 10 و سری گلکسی S10 هم ظاهرا در ماه ژانویه این آپدیت را دریافت می‌کنند. ولی کاربران تبلت‌های سامسونگ از جمله تب S7 و S7 پلاس برای دسترسی به اندروید 12 باید تا ماه فوریه منتظر بمانند.

این آپدیت با تمرکز بر قابلیت‌های حریم خصوصی از بخش جدیدی به نام Privacy Dashboard بهره می‌برد که تعداد دفعات درخواست اطلاعات حساس توسط اپلیکیشن‌ها را ثبت می‌کند. به‌علاوه، حالا در صورتی که یک برنامه از دوربین یا میکروفن استفاده کند، این اتفاق از طریق نشانگرهای مخصوصی به شما اطلاع داده می‌شود.

قیمت موبایل امروز 25 آبان

 

 

قیمت آیفون

مطالعه بیشتر: افزایش نگرانی‌ها بابت مهاجرت با ویزای استارتاپی

آخرین خبرها از بازارهای مختلف را در صفحه بازار تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد