سود 31 درصدی این نماد در یک هفته! | یک ماهه کدام نماد‌ بیشترین سود را داد؟

سود 31 درصدی این نماد در یک هفته! | یک ماهه کدام نماد‌ بیشترین سود را داد؟

در یک ماه گذشته بورس با افت و خیزهای فراوانی رو به رو بوده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی نمادهایی بپردازیم که در یک هفته و یک ماه گذشته بیشترین سوددهی را داشتند.

به گزارش نبض بورس، در یک ماه گذشته بورس با افت و خیز‌های فراوانی رو به رو بوده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی نماد‌هایی بپردازیم که در یک هفته و یک ماه گذشته بیشترین سوددهی را داشتند.

بازدهی هفتگی و ماهانه شاخص کل و شاخص کل هموزن چقدر بود؟

قبل از بررسی بد نیست روند و بازدهی شاخص کل و شاخص کل هموزن در یک هفته و یک ماه گذشته بپردازیم. بررسی‌ها نشان می‌دهد که رشد شاخص کل در یک ماه گذشته 11 درصد و بازدهی هفتگی این شاخص نیز حدود یک درصد بوده است. اما شاخص کل هموزن رشد منفی 3 درصدی را در یک ماه گذشته به ثبت رسانده است و بازدهی هفتگی آن بیشتر از شاخص کل و رقمی در حدود 2.5 درصد بوده است.

حالا با این اطلاعات به سراغ بررسی نماد‌هایی می‌رویم که در یک ماه و یک هفته گذشته بیشترین بازدهی‌ها را با ثبت رسانده اند.

نماد‌هایی که بیشترین بازدهی را در یک ماه گذشته داشته اند؟

بیشترین رشد در یک ماه گذشته به نماد ثمسکن تعلق گرفته است. این نماد توانسته با رشد خوبی که در یک ماه گذشته داشته است سودی 62.23 درصدی را به جیب سهامداران خود واریز کند. (تحلیل این نماد را از اینجا بخوانید)

بعد از ثمسکن نماد دیگر از گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات بیشترین بازدهی را داشته است. ثغرب نیز در یک ماه گذشته سود 62 درصدی را به ثبت رسانده است.

دکوثر با سودی از گروه داروسازی با بازدهی 48 درصدی در جایگاه سوم قرار دارد. این نماد توسط گروه تحلیل نبض بورس در تاریخ 15 آبان ماه سال جاری تحلیل شد (از اینجا ببینید) و همان روز به صف خرید نشست (از اینجا ببینید).

ثالوند سومین نماد بعد از ثمسکن و ثغرب است که از گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات بیشترین بازدهی را در یک ماه گذشته داشته است. بازدهی ثالوند 46 درصد بوده است.

خگستر از گروه خوردویی نیز پنجمین نماد به لحاظ بیشترین بازدهی در یک ماه گذشته بوده است. بازدهی این نماد در یک ماه گذشته 45 درصد بوده است.

نماد‌هایی که بیشترین بازدهی را در یک هفته گذشته داشته اند؟

اما نماد‌هایی که در یک هفته گذشته بیشترین بازدهی را داشته اند به ترتیب عبارت بودند از:

ثمسکن با بازدهی 31.59 درصد، ثالوند با بازدهی 20.5 درصد، ورنا با بازدهی 20 درصد، فلوله با بازدهی 20 درصد و قشیر با بازدهی 19 درصد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد