2 وعده فراموش شده سهام عدالت / سرمایه مردم چه شده است؟

2 وعده فراموش شده سهام عدالت / سرمایه مردم چه شده است؟

آن زمان که در تابستان امسال ريیس جمهور از آزادسازی سومین مرحله سهام عدالت سخن گفت و معاون اول ريیس جمهور به مردم توصیه کرد سهام عدالت خود را نفروشند، ارزش سهام عدالت دو برابر نرخ امروز بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، 16 تیر ماه امسال معاون اول ريیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت همچنان توصیه می‌کند که اگر مردم نیاز ضروری ندارند سهام خود را نفروشند، خاطرنشان کرد: بانک‌ها نیز اعلام کرده اند که آماده هستند به پشتوانه این سهام، تسهیلاتی به مبلغ 80 درصد ارزش سهام را به مردم پرداخت کنند تا بخشی از مشکلات اقتصادی مردم با این تسهیلات مرتفع شود و همچنان مالکیت سهام خود را حفظ کنند.

پس از اسحاق جهانگیری، حسن روحانی هم در قامت ريیس جمهور در تابستان امسال وعده آزادسازی سومین مرحله از سهام عدالت را مطرح کرد.

اما آن زمان که در تابستان امسال ريیس جمهور از آزادسازی سومین مرحله سهام عدالت سخن گفت و معاون اول ريیس جمهور به مردم توصیه کرد سهام عدالت خود را نفروشند، ارزش سهام عدالت دو برابر نرخ امروز بود.

ارزش برگه‌های 500 هزار تومانی سهام عدالت در آخرین محاسبات به 9٫9 میلیون تومان رسیده که 30 درصد آزادسازی شده آن حدود سه میلیون تومان و 60 درصد آزادسازی شده آن نیز حدود شش میلیون تومان می‌شود.

ارزش برگه‌های یک میلیون تومانی سهام عدالت نیز به حدود 20 میلیون تومان رسیده که 30 درصد آزادسازی شده آن حدود شش میلیون تومان و 60 درصد آزادسازی شده آن نیز حدود 12 میلیون تومان می‌شود.

آخرین اخبار سهام عدالت را از اینجا دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد