اگر سهام شستا دارید، بخوانید (18اسفند)/ شستا در یک قدمی صف خرید

اگر سهام شستا دارید، بخوانید (18اسفند)/ شستا در یک قدمی صف خرید

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس حدود پنج درصد رشد کرد و به عنوان سومین نماد تاثیرگذار بر رشد شاخص کل ثبت شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی حدود 4.5درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

معاملات امروز «شستا» متعادل رقم خورد و در ساعت ابتدایی و همینطور دقایق پایانی بازار به سقف قیمت مجاز خود نزدیک شد. هم‌گروهی‌های این نماد نیز سبزپوش شدند. این نماد در روز گذشته پس از 16روز افت قیمت رنگ رشد را دید و سبزپوشی آن تا امروز نیز ادامه پیدا کرد. شستا به عنوان سومین نماد تاثیرگذار بر رشد شاخص کل ثبت شد(1660واحد).

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 19,450ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود 6درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن 104میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 19,190ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود 200میلیارد تومان رسید. همچنین 68درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 32درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 95میلیون برگه سهم (90درصد) را افراد حقیقی و تعداد 10میلیون سهم (10درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد