افت حجم معاملات فملی

افت حجم معاملات فملی

فملی امروز با افت دو درصدی قیمت 13,850را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به بیش از 75میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت بیش از یک درصدی قیمت 13,850را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد 13,920ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 75میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,850ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقیقی‌ها حدود هشت میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 9هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون و 366هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 11هزار واحد و حقوقی‌ها 388هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از  رقم 105میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 89درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و 11درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از 73میلیون برگه سهم (96درصد) را اشخاص حقیقی و حدود سه میلیون برگه سهم ( چهار درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فملی امروز با ثبت معاملاتی نوسانی بر مدار نزولی باقی ماند و با زیان بیش از یک درصدی همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد