فعالیت پروژه های فرودگاهی ادامه دارد

فعالیت پروژه های فرودگاهی ادامه دارد

ريیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان این‌که گره از پروژه‌های فرودگاهی باز شده است، اعلام کرد: بیش از 200 پروژه فرودگاهی در سطح کشور فعال است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ حمیدرضا سیدی معاون وزیر، ريیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اجرای 200 پروژه فرودگاهی در سطح کشور خبر داد و گفت: امروز هیچ پروژه غیر فعالی در فرودگاه‌های کشور نداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در همایش مدیران کل ستادی و فرودگاهی کشور که صبح امروز 9 آذر در هتل ترانزیت فرودگاه بین المللی مهرآباد آغاز شد، ضمن ادای احترام به شهدای امنیت و تبریک میلاد حضرت زینب (س) در چهار محور عملیات زمستانی، برنامه هفتم توسعه و امنیت فرودگاهی با تاکید بر امنیت سایبری و رعایت قانون محاسبات عمومی و آيین نامه مالی و معاملاتی شرکت در خصوص پروژه‌ها و خرید در سال جاری سخن گفت.

ريیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خطاب به مدیران فرودگاهی با تاکید بر بر پیگیری جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته به پروژه‌ها، افزود: اگر پروژه‌ای برای سال 1402 قابل تعریف است، مدیران فرودگاهی از امروز به دنبال مصوبات هیات مدیره، مجوزها و اجرای فرایندها باشند.

سیدی اشاره کرد: در حال حاضر 200 پروژه عمرانی و تجهیزاتی در فرودگاه‌های تمام کشور در حال اجراست و به استثنای دو پروژه، امروز پروژه‌ای نداریم که گره آن باز نشده باشد و در همه فرودگاه‌ها از سقز و گناباد تا فرودگاه پر ترافیک بین المللی مهرآباد، پروژه‌ها در حال اجرا هستند.

او ادامه داد: به دنبال پروژه‌های غیر ضروری و فاقد توجیه اقتصادی کافی نیستیم و بر اجرای پروژه‌های ضروری برای خدمت‌رسانی متمرکز شده ایم.

سیدی افزود: برنامه احداث ترمینال یکصدهزار مترمربعی فرودگاه بین المللی مهرآباد در شان مردم و شرکت فرودگاه‌هاست و اعلام کرد: این پروژه در دو فاز اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها همچنین در خصوص احداث مرکز پشتیبان مرکز کنترل فضای کشور، به پیگیری تهیه نقشه‌ها برای رسیدن به مرحله مناقصه اشاره‌کرد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیدی از اعتبار 500 میلیارد تومانی برای تامین امنیت فرودگاه‌ها خبر داد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد