مجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زر مایه فخر کشور است

مجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زر مایه فخر کشور است

در حال حاضر گروه صنعتی و پژوهشی زر به بیش از 50 تا 60 کشور جهان محصول خود را صادر می‌کند و هیچ مشکلی در حوزه استاندارد کالا در سایر کشور‌ها ندارد.

به گزارش بورس‌نیوز، غلامرضا شریعتی رییس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن تقدیر از مجموعه هلدینگ زر به دلیل کیفیت بالای محصولات گفت: این مجموعه تولیدی علیرغم کثرت تولید، در تمامی نمونه برداری‌های آن‌ها هیچ عدم انطباق و مردودی مشاهده نشده و پایه و اساس محصولات مجموعه بر اساس کیفیت بوده و کیفیت در این مجموعه حرف اول را میزند؛ و این مجموعه صنعتی نه تنها یکی از بهترین برند‌های کشور بلکه خاورمیانه است.

وی افزود: در حال حاضر گروه صنعتی و پژوهشی زر به بیش از 50 تا 60 کشور جهان محصول خود را صادر می‌کند و هیچ مشکلی در حوزه استاندارد کالا در سایر کشور‌ها ندارد.

مدیر عامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز از افزایش ایجاد اشتغال با تکمیل طرح‌های هلدینگ زر در آینده نزدیک خبر داد.

امینی افزود: گروه صنعتی و پژوهشی زر با بالاترین سطح رشد، کیفیت و تکنولویی R&D توانسته به استاندارد‌های جهانی دست پیدا و محصول خود را به کشور‌های اروپایی محصول صادر کند.

وی اظهار داشت: گروه صنعتی و پژوهشی زر توانسته با کمک جوانان ایرانی و استفاده از تکنولوژی و دانش روز دنیا، زیر ساخت‌های خوبی را ایجاد کند و بتواند به استاندارد‌های روز جهانی برسد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد