بورس امروز 12 مرداد چگونه آغاز به کار کرد؟ / رشد تقاضا در بازار امروز

بورس امروز 12 مرداد چگونه آغاز به کار کرد؟ / رشد تقاضا در بازار امروز

امروز 12 مرداد در چهارمین روز معاملاتی هفته جاری، بازار سهام با روند مثبت و متعادلی آغاز به کار کرده است. در بیشتر گروه‌های بزرگ بازار تعادل و تحرکات مثبت دیده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام کار خود را با رشد هزار واحدی نماگر بورس آغاز کرد. شاخص کل بورس با 2309 واحد مثبت در محدوده یک میلیون و 360 هزار واحد قرار گرفت و 0٫17 درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز با 211 واحد مثبت در محدوده 401 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس در نیم ساعت ابتدایی معاملات به 721 میلیارد تومان رسید.

امروز فارس، شستا و پترول با تاثیر مثبت در شاخص کل بورس هستند. بر خلاف دیروز که گروه خودرویی با تقاضا همراه شدند امروز با گرایشات منفی هستند و نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. در این میان خدیزل، خکاوه و خلنت از نمادهای متعادل و مثبت این گروه هستند.

نمادهای گروه نفتی امروز را با تعادل میان خریداران و فروشندگان می‌گذرانند. شپنا، شتران، شبهرن، شبریز، شاوان، ونفت و شراز از نمادها مثبت و متعادل این گروه هستند.

امروز فلزات اساسی متعادل داد و ستد می‌شوند و نمادهای فملی، ذوب، فروی، فسرب و فاسمین از نمادهای مثبت و متعادل این گروه هستند.

امروز شاهد رشد تقاضا در بازار هستیم و معاملات مثبتی در نمادهای کوچک و بزرگ رخ داده است. در بازار امروز بیشترین تراکنش برای سپید، پترول و فجر ثبت شده ست.

امروز نمادهای سنیر، ثشرق و وسخراج مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شدند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد