قیمت فیدلیتی در کارخانه چقدر است؟

قیمت فیدلیتی در کارخانه چقدر است؟

فروش شاسی‌بلند گروه بهمن که دو هفته گذشته بدون قرعه‌کشی انجام شد، قرار است ظرف یک ماه تحویل خریداران شود، این در حالیست که قیمت کارخانه فیدلیتی در این طرح 735 میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در طرح فروش فوری گروه بهمن، قیمت کارخانه فیدلیتی 735 میلیون تومان است که متقاضیان باید به صورت نقدی و در هنگام ثبت‌نام واریز کنند.

اما قیمت بازار آزاد فیدلیتی در مهرماه 1400 حدود 900 میلیون تومان تا یک میلیارد است. این اساس می‌توان گفت قیمت کارخانه و بازار آزاد فیدلیتی حدود 250 تا 300 میلیون تومان است.

قیمت فیدلیتی در بازار آزاد

در طرح فروش ویژه مهرماه فیدلیتی قیمت این خودروی شاسی‌بلند 735 میلیون تومان عنوان شده که با قیمت بازار آزاد فیدلیتی حدود 250 تا 300 میلیون تومان اختلاف دارد.

اگرچه قیمت فیدلیتی در بازار آزاد در حال افزایش است، گروه بهمن هم در چند ماه گذشته چند بار اقدام به افزایش قیمت فیدلیتی کرده است.

قیمت کارخانه فیدلیتی در خرداد 1400 بین 655 تا 670 میلیون تومان بود. اما در شهریور ماه این گروه خودروسازی قیمت جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

براساس اعلام گروه بهمن، قیمت خودروی فیدلیتی 5 نفره در شهریور ماه 712 میلیون تومان و فیدلیتی 7 نفره 725 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما حالا در طرح فروش فوری مهرماه، قیمت قطعی فیدلیتی 735میلیون تومان است که نشان از افزایش قیمت مجدد این خودرو دارد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد