شهروندان زلزله زده سی سخت تنها نخواهند ماند

شهروندان زلزله زده سی سخت تنها نخواهند ماند

در پی وقوع زمین لرزه شهرستان سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد که بر اثر آن عده ای از هموطنان مان آسیب دیدند و...

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
هموطنان گرامی
بار دیگر زمین لرزید و گوشه ای از کشور عزیزمان، ایران سرافراز را لرزاند. این بار، خشم طبیعت زندگی شهروندان سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد را با سختی و مشکلات همراه کرد. اکنون هم خوشحالیم و هم ناراحت و نگران. خوشحالیم از این که جان هموطنان عزیزمان در این حادثه در امان ماند و شاهد خسارات جانی نبودیم و ناراحت و نگران از این که در این شرایط سخت شیوع کرونا و زمستان و سردی هوا، برخی از عزیزان مان مصدوم شدند و هزاران واحد مسکونی خسارت دید. اکنون مردم غیور این شهرستان بدون سرپناه اند و زندگی به سختی در جریان است. 
اما مردم صبور ایران زمین در حوادث تلخ و ناگوار،کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته اند. بارها و بارها در شرایط سختی که برخی هموطنان مان با مشکل مواجه شده اند، به یاری شان برخاسته اند و آن ها را در گرفتاری ها و مشکلات رها نکردند. زلزله رودبار، بم، کرمانشاه و ده ها حادثه دیگر، همدلی و نوع دوستی مردم کشورمان را به تصویرکشید به گونه ای که جهانیان را به حیرت وا داشت و امروز نیز اگر چه شهروندان غیور و نجیب سی سخت نیازمندکمک هستند، اما بدون شک تنها نیستند.
مجموعه بانک رفاه کارگران همچون گذشته در این مسیر پیشگام است و در اولین ساعات پس از وقوع حادثه کمک های خود را در اختیار هموطنان آسیب دیده از زلزله سی سخت قرار داد و این کمک ها هنوز هم ادامه دارد. مطمين هستیم که مردم بزرگ ایران نیز در کارزار کمک رسانی به آسیب دیدگان، تردید نمی کنند. هموطنان سی سختی را تنها نمی گذارند و به زودی شاهد رفع خرابی ها و برگشت مردم صبور و مهربان این دیار به زندگی عادی شان خواهیم بود. ان شاءا..     

 اسماعیل لله گانی 

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد