بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (28اردیبهشت) / بی مهری حقیقی ها گریبان برکت را گرفت

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (28اردیبهشت) / بی مهری حقیقی ها گریبان برکت را گرفت

افراد حقیقی در بورس امروز 460میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه مواد و محصولات دارویی و همچنین سهام...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 500میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و 610میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 36درصد یعنی 930میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 19درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «مواد و محصولات دارویی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «سایر واسطه‌گری‌های مالی» و  «لاستیک و پلاستیک» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «برکت»، «خساپا» و «وپاسار» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «اپال»، «فجر» و «وپارس» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری گروه دارویی برکت حدود 75میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فرآوری معدنی اپال کانی با برتری حدود 10میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 19نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 104نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 80میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 530میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد