سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش / ثبت خالص تقاضای خرید 200میلیارد تومانی در سومین روز هفته

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش / ثبت خالص تقاضای خرید 200میلیارد تومانی در سومین روز هفته

خالص سفارشات خرید سهام به 200میلیارد تومان می‌رسد. «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف سفارود به 4.9درصد کل تعداد...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 460میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 270میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 200میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شکام»، «توسن» و «فروس» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع شیمیایی کیمیاگر حدود 70میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه در صفوف فروش نیز در صفوف خرید «وشمال»، «کالا» و «وسرضوی» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 315میلیارد تومان (66درصد کل) و 10صف فروش برتر 185میلیارد تومان (69درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 14نماد و حجم صف‌های فروش در پنج نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت شرکت کارخانه فارسیت درود با نماد (سفارود) به 4.9درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 65میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 60میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با تقاضای فروش 65میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 51درصد از 740میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و 380میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 54 درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و 120میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد