قیمت اجاره مسکن در شیراز / لیستی از مناطق ارزان شیراز برای اجاره

قیمت اجاره مسکن در شیراز / لیستی از مناطق ارزان شیراز برای اجاره

بر اساس داده‌های به دست آمده لیستی از متوسط نرخ اجاره در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است. برخی از ارزان‌ترین مناطق شیراز برای اجاره‌نشینی کدامند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اطلاعات به آمده از سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت نرخ اجاره در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است.

بنا بر اطلاعات موجود، شهر جدید صدرا با متوسط نرخ اجاره 2٫4 میلیون تومان برای یک آپارتمان 80 متری و فرهنگیان با قیمت چهار میلیون تومان اجاره ماهانه از ارزان‌ترین مناطق شیراز برای اجاره‌نشینی هستند. همچنین شهرک سراج با متوسط اجاره 4٫5 میلیون تومانی از دیگر مناطق ارزان شیراز است.

مناطق زیادی در شهر شیراز در کانال شش میلیون تومانی برای اجاره یک آپارتمان 80 متری وجود دارد. زرهی با قیمت شش میلیون تومان، فرهنگ شهر و معالی‌ آباد با اجاره ماهانه 6٫2 میلیون تومانی ثبت شده‌اند.

ستارخان و قدوسی غربی با اجاره ماهانه در حدود 6٫7 میلیون تومانی از دیگر مناطقی هستند که نرخ اجاره بالاتری دارند.

در بین مناطق جدول زیر، قدوسی شرقی با اجاره ماهانه نزدیک به هفت میلیون تومان از گران‌ترین مناطق شیراز برای اجاره‌نشینی است.

در جدول زیر متوسط قیمت اجاره ماهانه برخی از مناطق شیراز و حومه را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر شیراز و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد