در جلسه بعدی شورای عالی بورس گزینه های ریاست بررسی خواهند شد

در جلسه بعدی شورای عالی بورس گزینه های ریاست بررسی خواهند شد

30 دی ماه بود که ريیس سازمان بورس از سمت خود استعفا داد و شورای عالی بورس نیز با این استعفا موافقت کرد. امروز 4 بهمن 99 عضو شورای عالی بورس در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره آخرین اخبار پیرامون انتخاب ريیس سازمان بورس گفت.

به گزارش نبض بورس، 30 دی ماه 99 بود که حسن قالیباف اصل از سمت ریاست سازمان بورس استعفا داد. بعد از آن شورای عالی بورس با این استعفای وی موافقت کرد.  

طبق قانون بعد از استعفا 15 روز وقت است تا ريیس سازمان بورس تعیین شود (در همین خصوص بخوانید: ريیس جدید سازمان بورس کیست؟).  

سعید اسلامی بیدگلی عضو شورای عالی بورس در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره آخرین خبرها پیرامون انتخاب ريیس سازمان بورس گفت: قانون اعلام می کند که 15 روز بعد از وصول استعفا باید گزینه ریاست توسط وزیر اقتصاد به شورای عالی بورس معرفی شود. 

عضو شورای عالی بورس درباره اینکه گزینه ای هم تاکنون پیشنهاد شده است، یا خیر گفت: بعد از وصول استعفا جلسه شورای عالی بورس برگزار نشده است و باید جلسه تشکیل شود بعد در این باره صحبت شود. 

اسلامی بیدگلی ادامه داد: حقیقت این است که ما هم مثل شما همین گمانه زنی هایی که درباره گزینه های ریاست سازمان بورس در رسانه ها می شود را می شنویم و می بینیم و بعضی ها هم صحیح نیستند چرا که افراد یا خودشان نمی خواهند یا امکانش وجود ندارد. انشاالله در اولین جلسه شورای عالی بورس که برگزار شود درباره گزینه ها صحبت خواهیم کرد. 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد