یک پله جدید، سقف فروش ملی مس ایران

یک پله جدید، سقف فروش ملی مس ایران

مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به یک هزار و 564 میلیارد تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته، یک هزار میلیارد تومان بیشتر بود.

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، به‌نظر می‌رسد که روند درآمدزایی شرکت ملی مس ایران پس از سه هفته توانسته که به نقطه مطلبو فروش نزدیک شود، زیرا آمار‌های نزولی که این شرکت طی آبان‌ماه به نمایش گذاشته بود، مطلوب مدیران شرکت که نه، بلکه مطلوب سهامداران نیز نبود.

مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به یک هزار و 564 میلیارد تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته، یک هزار میلیارد تومان بیشتر بود.

مس کاتد

مس کاتد پرقدرت‌ترین کالای این مس‌فروش گویا باردیگر از جایگاه خود مطلع شده در قامت پرفروش‌ترین کالای سبد شرکت ملی مس ایران درآمد و تمام 6 هزار تن عرضه را فروخت تا رقمی معادل یک هزار و 372 میلیارد تومان درآمد را ازآن شرکت کند.

کنسانتره فلزات گران‌بها

نگاهی به معاملات کنسانتره فلزات گران‌بها ملی مس ایران حاکی از آن بوده که 12 تن از این کالا به بازار عرضه‌شده و تمام حجم بالای تقاضای آن یعنی 81 تن درخواست مشتریان بازهم با رقابت شدید همراه شد تا نهایتا به میزان عرضه‌ها، تقاضایی به ثبت برسد.

ملی مس ایران در این بخش درآمدزایی 52 میلیارد و 819 میلیون تومانی را کسب کرد.

لازم به ذکر است که مس کم‌عیار G نیز علارغم عرضه 10 هزار تنی به بورس کالا، تنها به میزان یک‌چهارم از عرضه‌ها شاهد سفارش مشتریان بود و یک میلیارد تومان نیز درآمدزایی کسب کرد و اما؛ مجددا باید اشاره شود که مس کم عیار R نیز بدون مشتری این هفته را به پایان رساند.

سولفور مولیبیدن بازگشت

در انتهای سبدکالایی این شرکت مسی، باید اشاره شود که سولفور مجددا به عرضه‌های بورس کالا بازگشت و 280 تن عرضه از این محصول به ثبت رسید که تقاضای یک هزار و 760 تنی از مشتریان نیز برای آن درج شد، ولی بیش از میزان عرضه‌ها نمی‌توان در بخش معاملات عددی را افزودو همان 280 تن معامله با مجموع درآمدی 126 میلیارد و 709 میلیون تومان، کارنامه فروش شرکت در این بخش بود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد