تحلیل شبندر، حد ضرر کجاست؟

تحلیل شبندر، حد ضرر کجاست؟

امروز 20 بهمن 99 شبندر کار خود را با صف خرید آغاز کرد اما خیلی زود با فشار عرضه صف خرید شکسته شد و حتی در دقایقی از بازار شبندر به بازه منفی هم رسید. در نهایت در پایان بازار امروز و با توجه به فشار تقاضا این نماد در مثبت بسته شد. روند قیمتی شبندر در روزهای آینده بورس چگونه پیش بینی می شود؟

به گزارش نبض بورس، شبندر امروز 20 بهمن 99 را از صف خرید آغاز کرد و خیلی زود با فشار عرضه‌ها مواجه شد و صف خرید آن عرضه شد و در میانه‌های بازار برای لحظاتی هرچند اندک منفی هم شد، اما بلافاصله برگشت و در یک ساعت انتهایی بازار با افزایش جو مثبت در کلیت بازار توانست به محدوده‌ی مثبت کامل هم نزدیک شود تا اینکه در پایان بازار با معامله 39.6 میلیون برگه سهم و پایانی 3.8 درصد مثبت به کار خود پایان داد.

حالا پرسش این است که آیا سهامداران شبندر در این نماد بمانند یا سیگنال خروج از آن صادر شده است؟ نقطه ورود مناسب به شبندر کجاست؟ حد ضرر شبندر کجاست؟

پیش بینی روند قیمتی شبندر در روزهای آینده بورس
 

شبندر در چند هفته پیش با رسیدن به قیمت 1700 تومان و با ظهور یک واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI به نقطه مناسبی برای خرید رسیده بود و همین موضوع باعث شد تا قیمت به مدار رشد برگردد.
برای اطمینان از اینکه سهم احتمالا تغییر روند داده است باید منتظر ماند و دید که آیا قیمت موفق به عبور از خط روند نزولی در محدوده 2200-2400 تومان خواهد شد یا خیز؟

اما نکته امیدوار کننده برای سهم این است که RSI همچنان خط روند صعودی خود را حفظ کرده است و در صورت بهبود شرایط و عبور قیمت از محدوده 2200-2400 تومان مسیر برای صعود بیشتر قیمت تا فیبوی 0.38 اصلاح اخیر در 3400 تومان فراهم می‌شود.
حد ضرر سهم بر روی کف قبلی در 1700 تومان قرار دارد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد