روز پر رونق «بپیوند»/ صعود بپیوند با صف خرید ادامه یافت

روز پر رونق «بپیوند»/ صعود بپیوند با صف خرید ادامه یافت

امروز سهامداران شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس با جابجایی 17میلیون و 500هزار برگه سهم، رشد 5.2درصدی این نماد را رقم زدند.
 برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام بپیوند اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ در معاملات بورس امروز سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس 5.2درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. «بپیوند» قیمت پایانی 15,082ریال را رقم زد و به این ترتیب روز معاملاتی آتی خود را با همین قیمت آغاز خواهد کرد. 

«بپیوند» که در ابتدای معاملات متعادل خرید و فروش می‌شد، پس از گذشت 30دقیقه صف خرید تشکیل داد و این صف که به بیش از 6میلیون برگه سهم هم رسید، تا پایان بازار پابرجا ماند. بپیوند در آخرین معاملات امروزش با 6درصد رشد، قیمت 15,194ریال را ثبت کرد و در بین نماد‌های پرتراکنش جای گرفت.

امروز سهامداران «بپیوند» پس از معاملاتی به ارزش بیش از 26میلیارد تومان، 17میلیون و 500هزار برگه سهم این نماد را رد و بدل کردند. حقیقی‌ها در دو سمت خرید و فروش پیشتاز بودند. در سمت خرید آن‌ها 99درصد سفارشات را ثبت کرند و حقوقی‌ها تنها یک درصد از سهام «بپیوند» را خریدند. در طرف دیگر بازار اشخاص حقیقی 94درصد سفارشات فروش «بپیوند» را ثبت کردند و کد‌های حقوقی فروشنده 6درصد سهام این شرکت بودند. لازم به ذکر است حجم معاملات امروز بپیوند حدود سه برابر میانگین معاملات ماه این نماد بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد