در کدام منطقه اصفهان با 2 میلیون در ماه می‌توان اجاره‌نشین شد؟

در کدام منطقه اصفهان با 2 میلیون در ماه می‌توان اجاره‌نشین شد؟

با توجه به اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، متوسط اجاره مسکن در برخی از مناطق اصفهان به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار مسکن در کلان‌شهرها در چند سال اخیر با افزایش قیمت زیادی از همراه بوده است. شهر اصفهان در چند سال اخیر با افزایش مهاجرت به آن جا همراه بوده است، بنابراین حجم اجاره‌نشینی در آن شهر افزایش یافته است.

وضعیت اجاره مسکن در اصفهان چگونه است؟

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، متوسط اجاره مسکن در هفت منطقه از مناطق اصفهان به دست آمده است.

بر اساس داده‌های جدول زیر، شهر جدید فولادشهر، با متوسط اجاره یک میلیون و 600 هزار تومان، یکی از ارزان‌ترین مناطق اصفهان برای اجاره‌نشینی است.

بعد از شهر جدید فولادشهر، متوسط نرخ اجاره در شهر بهارستان، در 20 کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان یکی از ارزان‌ترن نرخ‌های اجاره است. متوسط اجاره ماهانه برای یک آپارتمان 80 متری در بهارستان دو میلیون و 400 هزار تومان است.

محله جابر انصاری، یکی از مناطق شمالی شهر اصفهان، با متوسط اجاره ماهانه چهار میلیون و 560 هزار تومان، گران‌ترین نرخ اجاره را در بین هفت محله جدول زیر دارد.

در جدول زیر نرخ متوسط اجاره ماهانه در هفت منطقه از مناطق اصفهان را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر اصفهان و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد