آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 9 اسفند 99 چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 9 اسفند 99 چقدر بود؟

روز چهارشنبه اسکناس آمریکایی با 500 تومان افزایش به بهای 25 هزار و 350 تومان رسید. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 9 اسفند 99 چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روز چهارشنبه اسکناس آمریکایی با 500 تومان افزایش به بهای 25 هزار و 350 تومان رسید. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 9 اسفند 99 چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در اولین هفته اسفندماه، دلار دو شرایط متفاوت را تجربه کرد؛‌ در ابتدای هفته، فروشندگان در بازار بیشتر فعال بودند و قیمت در مسیر کاهشی قرار داشت، ولی در دو روز انتهایی کاری بازار، خریداران بار دیگر دست بالا را به‌دست آوردند و قیمت را صعودی کردند.

در سه روز ابتدایی هفته، دلار حدود هزار و 400 تومان از ارزش خود را از دست داد و حتی به محدوده 24 هزار و 500 تومانی ریزش کرد.

بیشتر فعالان و معامله‌گران ارزی در شرایط کنونی بیشتر اخبار را دنبال می‌کنند و بر اساس نوع اخبار جهت معاملاتی خود را تعیین می‌کنند. در مقطعی از هفته گذشته، خبر آزاد‌شدن پول‌های ایران از کره‌جنوبی مورد توجه قرار گرفت،‌ ولی بعد نگرانی در مورد دورتر‌شدن لغو تحریم‌ها در بازار برجسته شد.

در روزهای پنج‌شنبه و جمعه که بازار به‌صورت رسمی تعطیل بود، کمی میزان فروش‌ها در بازار ارز افزایش یافت. در معاملات پشت‌خطی،‌ دلار تا محدوده 24‌هزار و 200 تومانی عقب نشست.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد