شاخص کل کانال 1٫4 میلیون واحد را از دست داد!

شاخص کل کانال 1٫4 میلیون واحد را از دست داد!

امروز بازار سهام افت 36 هزار واحدی شاخص کل را به خود دید و در پایان بازار در کانال یک میلیون و 391 هزار واحد قرار گرفت. بازار امروز چگونه بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام افت 36 هزار واحدی شاخص کل را به خود دید و در پایان بازار در کانال یک میلیون و 391 هزار واحد قرار گرفت و 2٫56 درصد افت را در کارنامه خود ثبت کرد.

شاخص هم‌وزن بازار هم امروز با 11 هزار واحد افت و 2٫56 درصد افت در کانال 421 هزار واحد قرار گرفت. امروز باز هم شاهد تحرکات منفی شاخص‌سازان بازار بودیم و در پایان فولاد، شستا و کگل بیشترین تاثیر منفی را در روند شاخص کل گذاشتند. بیشترین تاثیر مثبت را هم فسبزوار و وسگیلا در شاخص بازار گذاشتند.

شستا، فسبزوار و کیمیاتک هم به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای بازار امروز شناخته شدند. همچنین بیشترین حجم تراکنش هم برای خودرو، خساپا و کمند ثبت شد.

ارزش معاملات بورس امروز به پنج هزار و 300 میلیارد تومان رسید و این رقم نسبت به روز گذشته رشد اندکی را ثبت کرده است. همچنین ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود 6هزار و 800میلیارد تومان رسید.

در پایان بازار امروز بیش از هزار و 240 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد 50 نماد و افت بیش از سه درصد 429 نماد اتفاق افتاد. در جریان معاملات امروز بازار سهام ولپارس، لوتوس، غزر و رمپنا متوقف شدند و نماد خنصیر هم بازگشایی شد.

امروز عرضه اولیه شکام در بازار سهام انجام شد و تنها صندوق‌های سرمایه‌گذاری توانستند در آن شرکت کنند.

برای بازار فردا هم کارشناسان بازار سهام همچنان روند خنثی و منفی را پیش‌بینی می‌کنند و احتمالا در آخرین روز معاملاتی هفته آخر شهریور باز هم با افت شاخص مواجه باشیم.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد