شبندر با ورود 36میلیارد تومانی حقیقی ها همراه شد

شبندر با ورود 36میلیارد تومانی حقیقی ها همراه شد

در معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با رشد بیش از دو درصدی قیمت 6,580را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم 220میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه شبندر را اینجا بخوانید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس  با رشد بیش از دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین معاملات خود، عدد 6,700ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی  330میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 6,580ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شبندر حقوقی‌ها بیش از 36میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 32هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از دو میلیون و  140هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 27هزار واحد و حقوقی‌ها سه میلیون و 260هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شبندر از رقم 330میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 84درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را حقیقی‌ها و 16درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از 225میلیون برگه سهم (68درصد) را اشخاص حقیقی و 107میلیون سهم (12درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شبندر با ثبت رشد دو درصدی، در مدار صعودی باقی ماند و برای چهارمین روز متوالی سبزپوش ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد