بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 5 میلیون تومان / قیمت گوشی موبایل امروز 7 آذر

بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 5 میلیون تومان / قیمت گوشی موبایل امروز 7 آذر

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز یکشنبه 7 آذر 1400 را مشاهده می‌کنید. با پنج میلیون تومان کدام گوشی‌های سامسونگ را می‌توان خرید؟

به گزارش تجارت‌نیوز، کمپانی سامسونگ یکی از پرکارترین کمپانی‌های دنیا در تولید گوشی‌های موبایل شناخته می‌شود و با قیمت‌‌های مختلف گوشی‌های متفاوتی راهی بازار می‌کند.

سامسونگ گلکسی A22 4G

گوشی A22 4G یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و جذاب سامسونگ است که در دسته بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان قرار دارد. یک نمایشگر 6٫4 اینچی سوپر امولد قاب جلویی این گوشی هوشمند را اشغال کرده است که وضوح تصویر 1600×720 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز را ارايه می‌دهد.

گوشی سامسونگ A21s

گلکسی A21s هم یکی دیگر از گوشی های سامسونگ 5 میلیون تومان است که امکانات نسبتا خوبی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این گوشی از تراشه اگزینوس 850 استفاده می‌کند و چهار دوربین پشت هم دارد.

گوشی گلکسی A12

سامسونگ روی این گوشی از یک صفحه نمایش 6٫5 اینچی با کیفیت HD استفاده کرده و تراشه Halio P35 را هم روی آن قرار داده است.

سامسونگ گلکسی A12 Nacho

استقبال بی‌نظیر کاربران از گلکسی A12 سبب شد تا سامسونگ مدل جدید این گوشی هوشمند را در سال 2021 روانه بازار کند. این گوشی مشخصاتی مشابه به نسل قبلی خود دارد با این تفاوت که در بخش پردازنده دچار تغییراتی بوده است. سامسونگ در این گوشی هوشمند تراشه اگزینوس 850 را جایگزین تراشه مدیاتک P35 کرده است.

قیمت موبایل امروز 7 آذر

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد