فروش 27 میلیارد تومانی در سومین حراج سازمان اموال تملیکی

فروش 27 میلیارد تومانی در سومین حراج سازمان اموال تملیکی

سومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی عصر سه شنبه با فروش بیش از 27 میلیارد تومان انواع کالا به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حراج حضوری سازمان اموال تملیکی به شماره 140103، امروز (سه شنبه) با استقبال قابل توجه متقاضیان و با حضور سید عبدالمجید اجتهادی ريیس هیات مدیره و مدیرعامل، سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول، علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و علی بهاری فر عضو هیات عالی نظارت و نماینده دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

اجتهادی با اشاره به حضور 19 استان در این حراج، به ارايه آخرین جزيیات پرداخت و عنوان کرد: در سومین حراج حضوری اموال منقول سازمان اموال تملیکی در سال جاری، 152 پارتی کالا به قیمت پایه کارشناسی 39 میلیارد تومان عرضه شد.

وی افزود: کالاهای عرضه شده عمدتا شامل لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، موبایل و لوازم جانبی، لوازم یدکی و ... بوده که از این تعداد پارتی ارايه شده 81 پارتی به فروش رسید.

در ادامه غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول تصریح کرد: در سومین حراج حضوری این سازمان در سال جاری، میزان فروش قریب به 27 میلیارد تومان بوده که نسبت به قیمت پایه کارشناسی 38 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: در اولین و دومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی در سال جاری که در اردیبهشت و خرداد ماه برگزار شد میزان فروش به ترتیب 11 و 26 میلیارد تومان بود که این میزان در سومین حراج حضوری در سطح بالاتری قرار گرفت.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی در خصوص بازگشایی پاکات مزایده الکترونیکی شماره 258 اموال منقول گفت: میزان فروش در مزایده اخیر این سازمان بالغ بر 36 میلیارد تومان بوده که نسبت به مزایده تیر ماه سال گذشته 255 درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد