5 پیش‌بینی از آینده بازار سهام / بورس چه خواهد شد؟

5 پیش‌بینی از آینده بازار سهام / بورس چه خواهد شد؟

از زمان شروع روند نزولی بازار سهام در مرداد ماه، شاخص کل حدود 40 درصد ریزش کرده اما در ادامه چه وضعیتی ممکن است در بازار سهام پیش بیاید؟

به گزارش تجارت‌نیوز، از زمان شروع روند نزولی بازار سهام در مرداد ماه، شاخص کل حدود 40 درصد ریزش کرده اما در ادامه چه وضعیتی ممکن است در بازار سهام پیش بیاید؟

گلناز میرسلیمانی، کارشناس بازار سرمایه: بازار در شرایطی نیست که بتواند در برابر این افزایش قیمت‌ها واکنش‌های زیادی نشان دهد. بازار در شرایط موجود تحت تاثیر نوسان قیمت دلار است. فعلا سهامداران به دلیل روشن نبودن آینده قیمت دلار، ترس از ورود به بازار دارند و با توجه به روند نوسانی دلار فعلا سمت سرمایه‌گذاری نمی‌روند.

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه: بازار در شرایطی است که به حمایت نیاز دارد و سیاست عرضه اولیه نمادها و حمایت از آن‌ها در کوتاه مدت می‌تواند تاثیرگذار باشد اما این تاثیر مقطعی است و احتمال افت شاخص وجود دارد.

محمد مهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه: با توجه به نیاز بازار به نقدینگی روند نوسانی بازار طبیعی است و احتمالا ادامه‌دار است.افزایش و تا حدودی ثبات قیمت‌های جهانی و همچنین کاهش نسبی قیمت دلار در روزهای اخیر تاثیر چندانی در معاملات و رفتار سهامدران نداشته و بر اساس شرایط موجود، بازار فعلا به این سیگنال‌های جهانی واکنشی نشان نمی‌دهد.

باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه: احتمال دارد حمایت نسبی در روزهای آینده ادامه‌دار باشد. بنابراین انتظار می‌رود روزهای آینده بازار با افزایش حجم معاملات همراه باشد و کم کم به تعادل برسد.

مهدی سماواتی، کارشناس بازار سهام: با توجه به شرایط فعلی بازار سهام احتمالا بهار خوبی در انتظار سهامداران باشد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد