آخرین قیمت خودرو در بازار آزاد؛ کف، 355 میلیون

آخرین قیمت خودرو در بازار آزاد؛ کف، 355 میلیون

بررسی آخرین قیمت خودروهای تولید داخل در بازار آزاد نشان می دهد که کف قیمتی 355 میلیون تومان و سقف قیمتی 970 میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به نابسامانی‌های قیمتی در بازار خودرو، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان چهارشنبه هفته گذشته دستور داد که سایت‌هایی که تا پیش از این قیمت خودرو را چه در قالب فهرست قیمت چه در قالب درج آگهی منتشر می‌کردند از این به بعد صرفا باید قیمت‌هایی را در فضای مجازی ثبت کنند که از قیمت‌های اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تجاوز نکند.

اگرچه این گزاره ممنوعیت درج قیمت را به ذهن متبادر می‌کند اما سازمان حمایت معتقد است که درج قیمت در فضای مجازی ممنوع نشده و صرفا شیوه اعلام قیمت‌های بازار تغییر کرده است.

بر همین اساس نیز آخرین قیمت اعلامی اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو نشان می‌دهد که کف قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد 355 میلیون تومان است که مصرف کنندگان برای خرید خودروی تیبا صندوق دار باید این قیمت را بپردازند. همچنین خودروهای ساینا، تیبا هاچ بک و کوییک 360 میلیون تومان قیمت خورده اند.

همچنین سقف قیمت نیز مربوط به خودروی پژو 207 اتوماتیک سقف پانارما با 970 میلیون تومان می‌شود. همچنین خودروی دنا پلاس اتوماتیک با موتور tc-ef7 با قیمت 935 میلیون تومان، تارا اتوماتیک با قیمت 912 میلیون تومانو پژو 207 i اتوماتیک 910 میلیون تومان عرضه می‌شوند.

در جدول زیر قیمت خودروهای پرتیراژ به روایت اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو به شرح زیر است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد