اگر سهام شپنا دارید،بخوانید (18اسفند)/ پالایش نفت اصفهان مورد توجه حقیقی‌ها قرار گرفت

اگر سهام شپنا دارید،بخوانید (18اسفند)/ پالایش نفت اصفهان مورد توجه حقیقی‌ها قرار گرفت

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان، با رشد قیمت 5.5درصدی مواجه و در میان نمادهای پرتراکنش و تاثیرگذار بر رشد شاخص کل نمایان شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد حدود 5.5درصدی مواجه شد و میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

پالایشی‌ها در روز گذشته از قرمز به سبز تغییر رنگ دادند و امروز نیز از اقبال خوب حقیقی‌ها برخوردار شدند. گفتنی است گروه فرآورده‌های نفتی بیشترین ورود پول حقیقی را در بورس امروز از آن خود کرد. 

معاملات امروز سهام پالایش نفت اصفهان متعادل کلید خورد. پس از گذشت دقایقی به صف خرید 60میلیونی نشست. این صف چند مرتبه برچیده شد اما در نهایت با صف خرید 45میلیونی بازار را ترک کرد. «شپنا» پنجمین نمادی بود که بر رشد شاخص کل تاثیر مثبت گذاشت(1216واحد).

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 12,220ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 6درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن 240میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,170ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز « شپنا» به رقم 290میلیارد تومان رسید. همچنین 87درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و 13درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 192میلیون برگه سهم (80درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 47میلیون سهم (20درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد